Az első online airsoft bolt Szlovákiában

50 000 db termék raktáron

magnify Keresés
HUF

Hogyan adunk Önnek tanácsot?

Kérdések vásárlás előtt icon

icon Kérdések vásárlás után

  • Technikai kérdésem van egy termékkel kapcsolatbanarrow
    background

    Igyekszünk mindent megtenni, hogy a termékleírások a lehető legpontosabbak és naprakészek legyenek, de az ázsiai gyártók a legtöbbször nem közlik, ha valamit változtattak egy terméknél, és sajnos ilyen mennyiségű terméknél, ami raktáron van (több mint 10 000), megtörténhet, hogy a leírás nem tökéletes.

    Ezért, ha bármely áruval kapcsolatban műszaki kérdést szeretne feltenni, kérjük, töltse ki az alábbi űrlapot (A termékkódot a termék adatai között találja, közvetlenül a név és a gyártó alatt)

    icon Válassza ki a fájlt

    A lehető leghamarabb válaszolunk

  • Mikor lesz az elfogyott termék újra raktáron?arrow
    background

    Sem nálunk, sem európai beszállítóinknál nincs raktáron az elfogyott termék, így nem tudjuk megmondani, hogy mikor lesz újra raktáron vagy rendelhető. Emiatt az árut nem is lehet a kosárba tenni és megrendelni.

    Javasoljuk, hogy kattintson a terméknél az: E-mail értesítést kérek az elérhetőségről, és írja be azt az email címet, amelyre a termék raktáron lévő időpontjáról értesítő e-mailt küldünk, hogy a várt termék már megrendelhető.

    További kérdései vannak ezzel a témával kapcsolatban? Kérjük, írja meg kérdését az alábbi űrlapon, és mi a lehető leghamarabb válaszolunk.

    icon Válassza ki a fájlt

    A lehető leghamarabb válaszolunk

  • Tudnak arról értesíteni, ha a termék raktáron van?arrow
    background

    Igen, tudjuk, hogy ha a termék elfogy, nem tehető a kosárba, de a termékkártya adatai között van egy nagy zöld gomb: "E-MAIL ÉRTESíTÉST KÉREK AZ ELÉRHETŐSÉGRŐL", ennek megnyomásakor megjelenik egy ablak, ahol megadhatja e-mail címét. Ezt követően, amikor az áru a jövőben elérhető lesz, rendszerünk automatikus e-mailt küld Önnek arról, hogy az áru, amelyről értesítést szeretne kapni, már raktáron van, vagy megrendelhető.

    Ha szeretné tudni, MIKOR kerül raktárra az áru, nem mindig tudjuk, mert ha az áru elfogy a webshopunkon, akkor sem nálunk, sem európai beszállítóinknál nincs raktáron, ezért nem tudjuk megmondani, mikor lesz újra elérhető. Ha azonban valóban érdekli egy termék, és elfogyott, próbáljon meg nekünk írni az alábbi űrlapon, és megpróbálunk utánanézni.

    icon Válassza ki a fájlt

    A lehető leghamarabb válaszolunk

  • Milyen szállítási módokat ajánl?arrow
    background

    Jelenleg a Packeta és DPD futárszolgálatokkal dolgozunk együtt. Minden szállítónál más szolgáltatásokat veszünk igénybe.

    A vásárlási folyamat során, a második lépésnél válassza ki a szállítási országnak Magyarországot, :

    Packeta futár - szállítás a címre - Ez egy klasszikus szállítás futárszolgálattal, Packeta (Home Delivery HD szolgáltatás). A rendelést 24-48 munkaóra alatt kiadjuk, amint a termék kiadásra készen áll (ha a termék raktáron van, 24-48 óra alatt kiadható, akkor rögtön, a rendelés leadása után, ha a termék elérhető, 1-2 hét alatt kiadható, akkor a termék beérkezése és csomagolása után)

    DPD futár - szállítás a címre - Ez egy klasszikus szállítás futárszolgálattal, Packeta (Home Delivery HD szolgáltatás). A rendelést 24-48 munkaóra alatt kiadjuk, amint a termék kiadásra készen áll (ha a termék raktáron van, 24-48 óra alatt kiadható, akkor rögtön, a rendelés leadása után, ha a termék elérhető, 1-2 hét alatt kiadható, akkor a termék beérkezése és csomagolása után)

    Premium Expedition & Delivery Packeta - Garantáljuk a kiszállítást kiválasztott futárral, jelen esetben Packeta (Home Delivery szolgáltatás). Ugyanakkor garantáljuk a kiküldést max. 24 óra alatt attól számítva, hogy az áru készen áll a kiszállításra (ha a termék raktáron van, 24-48 óra alatt kiadható, akkor rögtön, a rendelés leadása után, ha a termék elérhető, 1-2 hét alatt kiadható, akkor a termék beérkezése és csomagolása után) – Ez nagyon kényelmes olyan helyzetekben, mint például ha szerda van, de a termékre már a hétvégén szükség van.

    Premium Expedition & Delivery DPD -Garantáljuk a kiszállítást kiválasztott futárral, jelen esetben DPD (DPD Home szolgáltatás). Ugyanakkor garantáljuk a kiküldést max. 24 óra alatt attól számítva, hogy az áru készen áll a kiszállításra (ha a termék raktáron van, 24-48 óra alatt kiadható, akkor rögtön, a rendelés leadása után, ha a termék elérhető, 1-2 hét alatt kiadható, akkor a termék beérkezése és csomagolása után) – Ez nagyon kényelmes olyan helyzetekben, mint például ha szerda van, de a termékre már a hétvégén szükség van.

    Packeta csomagpont - Nagyon népszerű szállítási mód a Packeta csomagkiadó ponthoz Magyarország egészében. Figyelmeztetés: Ez a szállítás csak olyan megrendelésekre vonatkozik, amelyek össztömege nem haladja meg az 5 kg-ot, ha a rendelése nagyobb súlyú lesz, a rendszer nem ajánlja fel automatikusan ezt a szállítást kiválasztásra.

    Személyes átvétel - CATUS - Ingyenes szolgáltatás, amint elkészítjük a csomagot, e-mailben értesítjük, hogy a küldemény készen áll az átvételre Banská Bystrica-i (Besztercebánya) bemutatótermünkben. Felhívjuk figyelmét, hogy bemutatótermünkben nincs lehetőség bankkártyás fizetésre. Ezt az átvételi módot csak akkor tudja kiválasztani, ha Szlovák köztársaságot adja meg szállítási országnak.

    További kérdései vannak ezzel a témával kapcsolatban? Kérjük, írja meg kérdését az alábbi űrlapon, és mi a lehető leghamarabb válaszolunk.

    icon Válassza ki a fájlt

    A lehető leghamarabb válaszolunk

  • Mi a különbség az elérhető és a raktáron lévő áruk között?arrow
    background

    webshopunkban 3 féle elérhetőséget ismerünk:

    A termék raktáron van, 24-48 órás kiadási idővel.
    A termék elérhető 1-2 hetes kiadási idővel.
    A termék nem érhető el - nem tudjuk, mikor lesz újra raktáron, nem lehet kosárba tenni

    Ez azt jelenti, hogy amelyik termék ,,raktáron,, van 24-48 órás kiadási idővel, a rendelést még a munkaidő alatt elküldjük.

    Ha rendelésében többféle termék van, és van köztük olyan, aminek az elérhetősége ,,elérhető,, 1-2 hetes kiadási idővel, ebben az esetben a raktáron lévő árut félretesszük Önnek, amíg megérkeznek a termékek, amiknek elérhetősége ,,elérhető,, és rendelését egyszerre küldjük el Önnek.

    Megrendelésének szállítási idejéről tájékoztatjuk Önt: 

    Amikor a terméket a kosárba helyezi
    A vásárlási folyamat közben, az utolsó lépésnél "4", a megrendelés megerősítése előtt 

    Megjegyzés: A rendelést nem tudjuk szétosztani, ha azonnal raktáron lévő árut szeretne, akkor azt külön rendelje meg.

    Ha kérdése van a témával kapcsolatban, forduljon hozzánk az alábbi űrlap segítségével.

    icon Válassza ki a fájlt

    A lehető leghamarabb válaszolunk

  • Milyen fizetési módokat kínál?arrow
    background

    Jelenleg a következő fizetési lehetőségeket kínáljuk:

    1. Fizetés előre utalással - sikeresen leadott rendelés esetén e-mail üzenetet kap tőlünk a fizetési instrukciókkal, az utalás mikéntjéről. A terméket a megrendelés elkészítésének pillanatában lefoglalta. A későbbiekben, amint beérkezik a pénz a számlánkra, megerősítő e-mail-t kap tőlünk.
    2. VISA/MASTERCARD bankkártyás fizetés - a fizetés rögtönk a rendelés megerősítése után történik, STRIPE rendszeren keresztül, a fizetés azonnal megérkezik hozzánk.
    3. Fizetés az üzletben személyes átvétel esetén Banská Bystrica-i (Besztercebányai) bemutatótermünkben - az áru átvételekor fizet. Figyelem, bemutatótermünkben csak készpénzes fizetés lehetséges.
    4. Utánvét - közvetlenül a szállító társaságnak fizet (Posta, Packeta vagy DPD) az áru átvételekor. 

    Utánvétes fizetéskor gyakran felteszik a kérdést, hogy lehet-e kártyával fizetni a futárnál. Ezt a futárcég kezeli, a kártya elfogadását nem tilthatjuk meg, nem rendelhetjük el. Arról, hogy az adott futárcég elfogad-e utánvétes kártyás fizetést, a weboldalukon találhat aktuális információkat:

    www.packeta.hu
    www.dpd.com/hu/hu

    További kérdései vannak ezzel a témával kapcsolatban? Kérjük, írja meg kérdését az alábbi űrlapon, és mi a lehető leghamarabb válaszolunk.

     

    icon Válassza ki a fájlt

    A lehető leghamarabb válaszolunk

  • Problémát talált új webhelyünkkel kapcsolatban? Tudassa velünk!arrow
    background

    Több év után új webshopra váltottunk, hogy megkönnyítsük vásárlását. Szeretnénk, ha ez a lehető legjobb lenne, ezért ha bármilyen hibát vagy problémát tapasztal az oldalon, kérjük, jelezze felénk az alábbi űrlapon keresztül. Örülünk, ha egy képernyőképet is csatolsz a problémáról. Köszönjük!

    icon Válassza ki a fájlt

    A lehető leghamarabb válaszolunk

  • A kerekítési tétel hozzáadásra került a rendelési összesítéshez, miért?arrow
    background

    Utánvétes rendelés esetén a futárnak forintban, kerekített összeget fizet, ezért rendelésének végösszegét a magyarországi kerekítési szabályok alapján mi is kénytelenek vagyunk kerekíteni?

    icon Válassza ki a fájlt

    A lehető leghamarabb válaszolunk

  • Rendeltem, de szeretnék valamit még hozzátenni, lehetséges ez? Lehetséges két vagy több rendelést egy csomagba/szállítmányba összevonni?arrow
    background

    A rendelések nagy száma miatt ez nem lehetséges. Ha mást szeretne rendelni kínálatunkból, kérjük, hozzon létre új rendelést. Minden rendelést külön szállítunk.

    Van még olyan kérdése, amire nem talált választ? Kérjük, írja meg kérdését az alábbi űrlapon, és mi a lehető leghamarabb válaszolunk.

     

    icon Válassza ki a fájlt

    A lehető leghamarabb válaszolunk

  • Problémát talált új webhelyünkkel kapcsolatban? Tudassa velünk!arrow
    background

    Több év után új webshopra váltottunk, hogy megkönnyítsük vásárlását. Szeretnénk, ha ez a lehető legjobb lenne, ezért ha bármilyen hibát vagy problémát tapasztal az oldalon, kérjük, jelezze felénk az alábbi űrlapon keresztül. Örülünk, ha egy képernyőképet is csatolsz a problémáról. Köszönjük!

    icon Válassza ki a fájlt

    A lehető leghamarabb válaszolunk